torstai 31. heinäkuuta 2014

TJ 140



Heissuu!! Taas on kulunut melkein viikko kun oon viimeeksi kirjoitellut, anteeksi :/ Mut on ollu paljon paljon tekemistä: Mun elämään tuli uus tai oikeestaan vanha kaveri jonka seuraasta oon nauttinu joka ainoo sekuntti ja halunnu vaan viettää aikaa sen kans :3 Oltiin ylä-asteella kavereita mut sit välit vaan jäi kun molemmat lähti ylä-asteella eri suuntiin mut nyt sit taas ollaan yhteyksissä ja joka päivä Mira on tullu tänne isälle päivällä ja ollu yömyöhään asti  joka päivä :D Eli mun aika on siis kulunut kaverin kans :)
Sit viime viikonloppuna tuli käytyä uimas Yyterisssä uuh ja sit oltiin Miran kans Spektin keikalla!! Niin ja sit Vilillä oli tosiaan ne 4 päivän lomat joista toki 2 päivää oltiin yhdessä, koska Vilillä oli Kuusankoskella kisat ja en mahtunu mukaan joten sit mentiin veljen ja Miran kans sinne Yyteriin. Maanantaina sit oli jo kauheen stressaantunut koska vieläkään ei ollut asunnosta mitään tietoa ja koulu alkaa kahen viikon päästä (y) No tarkistin sit s-postin ja mulle oli tullu asuntotarjous!!! Voiko mulle käydä näin hyvä tuuri? D:
Tää viikko onkin sit menny hoitaen tohon muuttamiseen liittyviä asioita ja sama rumba jatkuu vielä loppuviikon, huh huh. Mutta siis mahtavilla fiiliksillä mennään :) Ja en oo vieläkään sisäistänyt että mä oikeesti parin viikon päästä näihin aikoohin asun oikeesti Tampereella!! Vilin armeijakin on hajottanut vähemmän kun ei ehi ees miettimään kun on niin paljo muita asioita hoidettavana ja Mira on saanu tosi hyvin ajatukset muualle :)
Mut jos palataan tuohon armeijaan niin Tj luku akaa näyttämään melkein hyvältä, vähä yli kuukausi niin sataset paukkuu ja tj-luku on kaksnumeroinen!! Apua! Silloin teenkin sit superpostauksen :p Mut täs justiinsa tarkistin aamulaskurin niin 12 miljoonaa sekunttia kun Vili pääsee kotio! Niin mitennii  on seonnu armeijan takia? :D Okei ehkei mun kannattais seurata noita sekuntteja koska toi luku on noin suuri, pysytään mielummin aamuissa ja tj-kuukausissa :'D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti