maanantai 7. heinäkuuta 2014

TJ 163



Heissuu! Tulin postamaan niin ku lupasin ja nyt aattelin kertoo vähän omia kuulumisia kun viime postauksessa kerroin pääosin mitä ollaan Vilin kans lomilla tehty. Mutta niin, on ollu normaalia hajottamista mut on tapahtunut paljon hyvääkin: Mut hyväksyttiin opiskelemaan Tampereelle! Iso muutos tulossa siis ensi kuussa mun elämään ja oon jo hiukan aloittanu pakkailuakin ja turhien tavaroiden heittelyä pois. Varmasti aamutkin alkaa menemään nopeammin kun tulee toi muutto ja uusi kaupunki ja on jotaki tekemistä joka päivä. Nyt on vaan hiukan pientä stressiä että saadaanko asuntoa ja niih.

Vilin lomat taas meni älyttömän nopiaa, tuntuu nykyään että nuo Vilin lomat menöö ihan älyttömän nopeesti! Se Vilin 11 päivän lomakin meni ennen ku se ehti ees kunnolla alkaa! Mutta juu jos kertoosin tuosta viikonlopusta. Vili tuli tänne perjantai-iltapäivästä ja tyyliin syöksyin sen kaulaan :D Ja Vili heti ihmetteli kuinka olin niin laittautunut (mulla oli pidennykset, en oo käyttänyt pidennyksiä piiitkään aikaan, siks varmaan Vilistä näytti että olin laittautunut.) Joo taas eksyin aiheesta part 7657. No täältä lähettiin Kauhajoelle ehtoosta ja Santtu tuli käymään ja toi meille muuttolaatikoita, siis apua se muutto oikeesti lähenee!! Ja sit mentiin ihmeen aikasin nukkumaan :o
Lauantai-päivällä lähdettiin takas Isojoelle koska Markkinatanssit. Siinä katteltiin parisen jaksoa Supernaturalia ja sit aloteltiin juomaan ja mä alkasin harjaamaan naaamaa ja meikkaamaan tukkaa. Sonja ja sen pari kaveria tuli tänne eka ja sit niitten kans pelailtiin juomapeliä ja Sonja laitto mun hiukset. Myöhemmin Mira saapu kans tänne ja grillailtiin makkaraa ja oli kyllä huippu meno! Jasmin sit vielä lyöttäyty meidän seuraan myöhemmin :) Ennen yhtätoista lähettiinkin sit markkinoita kohti ja meno oli katossa! Ilta meni loistavasti ja oli siistii jutella puoli tuttujenki kans ja käytiin Vilin kans valssiakin vetämässä :p Mut oli kyllä hyvä ehtoo, sattu ja tapahtu mut ei onneks mitää pahaa, että hyvillä mielin voi muistella :) Sunnuntaina ei sit ollutkaan samanlaiset fiilikset. Toki joo oli krapulaa mut sit Vilin lähteminen paino taas enemmän kun näytin ja kun ties ettei tulla pariin viikkoon näkemään niin sekin vaikutti vielä enemmän. Koko päivä tuli taas tuijotettua kelloo ja toivo vaan että aika pysähtyisi. Sit kun Vili lähti niin itkuhan taas tuli pitkästä aikaa ton armeijan takia. Mut eiköhän tää tästä :) Ja eihän tätä shittii oo jäljellä enää kun vaan 3900 tuntia!! Joo ei mulla oo puhelimes aamulaskuria ja en ollenkaa tapita sitä päivittäin.


Niin ja uudet alokkaatkin astu eilen armeijan ihmeelliseen maailmaan ja nyt Vili pääsöö oikeen toteuttamaan sisäsistä paholaistaan kun pääsöö niitä komentamaan :D
Tää viikko meneekin vanhan luokkalaisen sekä Jasminin kans ja soitellen Tampereelle vuokra-asuntoja ja jos mulla käy hyvä säkä ja saan rahaa tällä viikolla niin lähen viikonlopuksi Seinäjoelle kavereita moikkaamaan  ja vähän ehkä viihteelle :p Ja ens viikolla jos hyvä säkä jatkuu niin meen mahdollisiin asuntonäyttöihin ja Miro ehkä lähtee mukaan ja sit mennään siskon työ ja kaverin kans hengaamaan, en jaksais odottaa!!

Mut tällästä mulle. Tähän on hyvä lopettaa ja taas on yks aamu vähemmän! :p

♥ Mimsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti