maanantai 3. helmikuuta 2014

Tj 223/316

"Jokainen hetki yhdes, kello juoksee nopeaa,
erossa-aika, juoksunsa lopettaa"




Mansesterin Kertakäyttörakkauden sanat jotenki sopii kuvaamaan viime viikonloppua. Toki toi oli tollane runkkuloma (armeija-sanastoo) :D eli yhen päivän loma että niih. Mut kyllä silti kaikennäköstä kerkes tapahtua 24 tunnin aikana O.o Lauantai-aamuna Vili tuli hakemaan mut kaverinsa kans ja sit mentiinkin Kauhajoelle, siellä Vili olikin koko ajan henuhenu-päällä, kyllähän sen ymmärtää kun oltiin nuon kauan eros :3 Sit kun päästiin Vilin kotia niin Vili kerto mitä kaikkee se oli touhaillu Niinisalos, sen jälkeen katteltiin Maajussille morsianta kun Vili ei ollu nähny sitä ja ruuan jälkeen Vili ehdotti jos lähdettäis viihteelle, no mikäs siinä :D Toki vähä epäröin flunssan takia mut se oli onneks alannu jo helpottaan ja mun viimesestä baari-kerrasta oli ainaki 2 kuukautta :D Wou kun kauan :D No ehtoo meni hyvin ja oltiin Vilin kans aivan liekeis tanssilattialla kun tuli Jontte Valosaaren Kiinni jäit :D Sunnuntaina sit vaan makoiltiin ja sillee hyvä fiilis oli vaikka piti palauttaa Vili taas armeijan armoille. Ei ees itkua tullu :o Kai se vaikuttu kun Mikael jäi sit mun seuraan niin ei tuntunu pahalta tai sit alan jollain kierolla tavalla tottua? :D Ja sekin voi vaikuttaa kun Vili tuloo jo torstaina lomille ja pidennetylle sellaselle! I like it! :p

. Tänään kutsuukin Kauhajoki ja sielä meneekin tää päivä, en jaksa odottaa huomiseen!
Ja ainiin, Vili vaihto sen ensimmäisen hakutoiveen (spollen) moottoripyörälähetiksi, mä niin toivon että se pääsee sinne!

Mulla on ollu havaittavissa  kauhiaa stressiä noista kihlajaisista, okei joo ne on vaan kihlajaiset mut kun on sata ja yks hommaa mitä pitää hoitaa. Mun piti palauttaa mekot koska ne ei istunu, oli liian pieniä tai isoja, ja sen palautuksen kans tuli kaikkee paska-ongelmaa ja nyt uudet mekot pitäis tilata, Ja kenkiä ja koruja mulla ei oo vielä eikä uusia pidennyksiä ja pitäis miettii et käynkö parturis sitä ennen vai mitä teen mun pitäis hankkia kaikki vieraitten osotteet jo ja kutsukortteihin pitäis saada tietoo että sisko vois tehä ne! Heh, eihän täs oo kun vaan 3 viikkoo niihin! Tarttisin niin Vilin apua mut paljo se nyt tuolta voi auttaakkin :/ ...kyllä mä muuten pärjäisin mut kun ei oo oikeen mahdollisuuksia olla yhteyksis sellasiin Vilin sukulaisiin jolla ei oo facee. Ja tarttis niistä sukulaisista muutakin kun osotteen yhteen juttuu ja vain Vili voi siinä auttaa :/  tällästä hajotusta tällä kertaa :D tjwjwirhgrhgrwhwi
No mutta onneks on taas yks aamu vähemmän laskettavana :3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti