tiistai 18. helmikuuta 2014

Tj 210/303

Vilin loma taas tuli ja meni mut onneks se tulee ens viikolla taas! Huh, p-kausi on pian takanapäin ja pahin on vissii ohi? Ei ollu kun yks gines! Kyllä helpolla päästiin! Mut lomalla ei mitään kummallista taaskaan tehty, mut eihän sitä tarviikkaan? :) 
Haettiin taas Mikaelin kans Vili  Niksulasta ja tällä kertaa osattiin oikeelle parkkipaikalle! Jäätiin sit Isojolle yöksi ja oli ihan jees ehtoo.  Vili näki Fluffyn (siis mun pupu :D) ekaa kertaa ja kyllä sekin siihen tykästy :3 Sunnuntaina nokka kohti Kauhajokee ja sielä katteltii Olympialaisten Kanada-Suomi peli ja sain taas sellasen paskahalvauksen kun Mikael ja Vili alko tuulettamaan kun Suomi teki maalin :D Sit vielä katteltiin leffa ja nukuksimaan. Viikonloppuna puhuttiin jo vähän tulevaisuuden suunnitelmista sit kun Vili pääsöö pois tuolta että mitä sitten tehään ja se Tampere oli kyllä molempien mieleen :) Seinäjoelle ei ainakaan jäädä, se on varma ja nuo koulut mihin Vili haluaa on vähän kauempana. Toki tuntuu hurjalta ajatella että oikesti muutettais Tampereelle mut oon kumminki aina sinne halunnut muuttaa joten miks sitä enää siirtää? Ja pääsisin vihdoinki mun siskoo lähemmäs :3 Ja sillee et mä joutuisin vaihtamaan kans koulun sinne niin mun pitäis lähtee aikasemmin kun Vili, koska kumminki koulut alkaa elokuus ja Vili pääsee syyskuus tai joulukuus pois. Täs nyt pitää äkkiä tehä päätöksiä koska ens viikolla alkaa yhteishaku vissiin :D Toki siinä on vielä se et perhe jäis tänne Pohjanmaalle ja Sonja mut kyllä tää tulee sit usein reissattua :)
 Maanantaina Vili sit lähti taas Niksulaan :( Ens viikon perjantaina onki sit vala ja seuraavana päivänä kihlajaiset. On paljo jännittämistä sit ens viikolla :D
Nyt on taas yks aamu vähemmän, pikkuhiljaa eteenpäin mennään ja sillee :)
ps. tarkkailkaa myös mun toista blogia, mimosataskuraketti. Sinne tulee tällä viikolla videopostauta :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti