maanantai 24. helmikuuta 2014

Tj 296

Joo mistähän sitä alottaas.. :D Tosiaan Vili pudotti uutispommin perjantaina kun tuli lomille että joulukuus pääsöö vasta pois. Mä en ymmärrä kun oon koko ajan yrittäny valmistautua pahimpaan mut silti tää tuntu niin helvetin pahalta, miksii? :( No mutta nyt on jo vähä parempi olo tai emmä tiä :/ On ollu suoraan sanoen vähä sellane pieni luovuttamisfiilis. Ei siis sillee et olisin tältä seisomalta Vilin jättääs vaan niin ku pelottaa se että kestääkö tää meidän suhde ton armeijan :/ Mut tää on vissii aika normi tunne koska jokunen muukin inttileski on kokenu samoja fiiliksiä. Ja puhuttiin paljon lomilla, ja tuli sillee hyvä fiilis kun Vili puhu niin kauniita mulle ja aaws :3 Mut kyllä tää hyvin menee jos jaksaa uskoo et tää aika menee nopiaa ja moni on sanonu mulle et noi hienoo suhdetta ei todellakaan kannata heittää menemään ja eihän toki tuollasia miehiä joka päivä kadulla tuukkaan vastaan :p

Mut tosiaan. Ennen lomille lähtöään Vili oli ollu kapteenin puheilla ja se oli sanonu vaan kolme kirjainta: AUK. Vili on liian hyvä armeijas D': Ja jos se kapteeni tulis kadulla vastaan...nojoo emmä kun käsiveskalla huitaasis vähä naamahan :) Joo se tosiaan iski päin näköö ja tuli sit pari nojoo ehkä kymmenen kyyneltä tirautettua ja mentiinki sit aikasin nukkumaan. Lauantai oli vähän jo parempi ja ehtoosta lähdettiinki kaverin työ sit ryybbäämään, mä join suprise suprise vitutukseen mut sit kun mentiin paikalliseen yökerhoon Krouviin niin unohin koko armeijan ja ehkä Vilinki kun olin taas omilla teillä ja kai se karkaaminen johtu siitäkin kun aina kun joku Vilin tuttu tuli vastaan niin se silloin kerto tosta Aukista ja en halunnu miettiä sitä joten etin sit omia tuttuja :D Mut oli jees baarireissu :) Sunnuntai menikin sit nukkues ja sängyllä riehues. Sit pääsin vihroonki Kotipizzaan! (Olin koko viikonlopun himoinnu Kotzonee :D) Kiitos Vilin parhaimman ja ainoan veljen niin sain mun himoni kuriin :D Niin ja katteltiin Frozen samana päivänä, on se kyllä loistava. Suosittelen jos joku ei oo vielä nähny :p Niin ja eilen sit vaan katteltiin 28 viikkoo myöhemmin josta Vili yllätys yllätys bongas samoja aseita, luotiliivejä ja sideharsoja joita niilläkin on Niksulas :D Voi morjens :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti