tiistai 18. helmikuuta 2014

Tj 213/306

Heibaa! Tuli vähä päivittelemään fiilistä pitkästä aikaa, tai no ei siitä nyt hirmusen kauaa aikaa oo kulunu kun viimeeks tänne ilmottelin ittestäni :D Mutta mulle kuuluu hyvää, tää viikko on menny nopeesti mut silti tuntuu olevan ikuisuus siitä kun Vilin viimeeks näin mut onneks on LTJ 0!! Eli muru tulee tänään lomille ja maanantaina menöö vasta takasin! I like it!



Mulla on täs ollu pari päivää kauhee stressinkärpänen pään vaivana kun pelottaa toi Vilin tuomiopäivä, Niksulas moni on saanu jo tietää että vuosi tulos :< Joo tiän maailmas ja muilla ihmisillä on paljon pahempia stressin-aiheita jne. mut niin, toi vuosi on vaan niin huikee aika kun vuosi on vasta alussa ja Vili pääsis reserviin vasta jouluks :/ ja yhteenmuuttamis-hinku kasvaa koko ajan! Mut ei siitä sen enempää, ei se murehtimalla helpota.




Ja mulla on tullu pieni mutta suuri täydennys mun elämään, nimittäin pupu! <3 Haettiin mun kaverin ja veljen kans mulle keskiviikkona tollane karvapallo, se sai nimekseen Fluffy ja on kyllä ollu iso piristys tähän inttileskeyteen, ei millää malttais päästää sitä sylistä poies :3Nyt me lähetään rakkaan velipojan kanssa kohti Niksulaa hakemaan rakasta, tiistaina aikasintaan kerron kuulumisia joten hejdå rakkaat lukijat! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti