sunnuntai 9. helmikuuta 2014

Tj 218/311


*-*

Sinne taas on mies palautettu armeijan syleilyyn ja nyyhkis :( Tuo pidennetty loma on siitä kettumainen että siihen toiseen kerkee tottumaan ja sit sunnuntaina iskeekin päin näköö se et taas se lähtee :( Mut oli ihanan ihana viikonloppu vaikka ei oikeen tehtykkään mitää mut niin oli vaan hyvä :) Ens viikonlopusta ei oo mitää tietoo että onko gines vai ei, että sitä odotellessa... :D mut muuten mulla on loistava fiilis :3 vertaa pariin ekaan viikkoon niin taitaa olla pahin jo takana? Ainakaa ei oo enää se fiilis et toi armeija koskaan lopu, vähä yli kuukausi takana ja hengis ollaan, puhun ku ite olisin sielä ::D Ja tosiaan p-kausi on parin viikon päästä ohi! Silloin onki sit tuomiopäivä eli kauanko kulta on armeijas, jotenki se päivä tuloo liian nopiaa koska en oo valmis vielä tietämään tai jotai :D Mut valapäivänä mäkin pääsen käymään kassulla! Ooujea :) Oon sitä odottanutki :D on mulla kans odottamisen aiheet :D Täs koitan saada oman elämän vielä järjestykseen niin sit on kaikki paremmin kun hyvin :) Ja ylihuomenna tulee jotain todella todella kivaa, en voi paljastaa enempää mut kyllä tällä viikolla saatte vielä tietää :)



Mut jos vielä kerron lyhyesti tästä viikonlopusta: Me tosiaan haettiin mun veljen kans Vili Niksulasta torstai-päivällä, matka meni hyvin kuunnellen hyvää musiikkia ja jutellen, toki sinne oli vaan 50 km joten matka menikin aika nopeeta. Ihmettelin kun lähestyttiin Niksulaa ettei miksei mitään ongelmaa oo vieläkään ilmenny niin ku yleensä, mut sit yritettiin ettiä parkkipaikkaa: Ekana meinattiin jättää auto samaan paikkaan johon silloin ajettiin kun olin ekaa kertaa käymäs Niksulas mut sielä oli kyltti: "Varusmiesten autopaikka" no fuck it, lähettiin pois ja huomattiin sit kyltti missä luki "vieraat" lähettiin sinne suuntaan, no se tie vei portille joten takas käännös ja vietin sinne helvetin varusmiesten parkkipaikalle auto (toki niin syrjään ettei kukaan huomannu :D) Mentiin sit Sotkuun ja tilattiin paninit ja niitä sit naatiskeltiin siinä ja odoteltiin Viliä. Ikkunasta nähtiin kun ne marssi portille ja sit mun kurkkusalaatti-mies saapukin sieltä :3 Oltiin Isojoella hetken aikaa ja sit Vilin isä otti meidät kyytiin ja matka alko Kauhajoelle. Ehtoolla ei tehty oikeen mitää paitsi katteltiin Maajussille Morsian (mun kaveri on kisailemas sielä ;) ja syötiin ofc :D Perjantai meni vähä samois fiiliksissä että lahnattiin vaan ja toki me katottiin Atlantis kadonnut kaupunki joka oli muuten mun mielestä huonompi kun muistin. Lauantaina lähettiinki sit vähän kirkolle ja kavereitten kans hengailtiinki sit ja käytiin kahvilla. Yks viime vuonna armeijan käynyt oli kans meidän messis joten voitte vaan arvata mistä Vili ja tää toinen kaveri puhu koko päivän... :D Mä ja toinen kaveri vaan oltiin hiljaa ja naamat puhelimis kiinni :D Sain kyllä enemmän kun tarpeeks tietää lauantaina armeijasta eli jos on jotain kysyttävää tähän aiheeseen liittyen niin mä varmasti osaan vastata! D:

Mut joo,ymmärrän kyllä nuo armeija-puheet koska se nyt on noitten armypoikien/tyttöjen-elämää, mut on vaan ulkopuolinen olo siinä kohtaa kun ei tajuu puoliakaan mitä ne höpisee enkä mä ees enää kehtaa kysyä mitä mikäkin tarkottaa :D Mutta niin, lauantai-ehtoolla katteltiin vielä Smurffit-leffa ja sit vaan nukuksimaan :) Sunnutai meni Supernaturalin seuras, uuh se on kyllä niin mahtava sarja! ♥ Ja on siistii kun oon saanu Vilinkin koukutettua siihen :) Lähin sit iltapäivällä linkalla kotia ja nyt on ollu ihan hyvät fiilikset. Silti kun Vili puhu lauantaina että oottaa meidän yhteenmuuttamista niin nyt taas odotan sitä kahta kauheemmin! Se olis enemmän kun sata jänistä ja pupua ja hamsteria ja gerbiiliä! Mutta se on odottamisen arvosta :) Ja näin on taas yks aamu vähemmän ja aamukamman tj-kalenterin mukaan armeijaa on kulunut jo 10%, ohhoh!

Google Image Result for http://www.rockband.com/content-assets/2012/10/311-logo.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti