maanantai 13. tammikuuta 2014

TJ 247/339

Ensimmäinen viikko on nyt takanapäin. Ja tää viikko tuntu kestävän öö kuukauden? Ja viikkoja jäljellä vielä mahdollisesti 57?...jgjghniioyjjdfhmdohddvnvnos4syj ybpyjiyhioybyj. Ei hajota.

Number 339

Ensimmäinen vierailupäivä ohi ja olo on mitä kamalin. Luulin että eka vieraiulpäivä helpottais (niin ku monella muulla) mutta se vaan pahensi D: Kai siihen vaikutti se että vaan tuli kovempi ikävä ja sillee, tai oikeestaan en ees ite tiä mikä tähän vaikutti. Mutta siis jos kerron vähä paremmin eilisestä. Mulla sunnuntaina eka kyyti kusi, mut sit Vilin muori ja sen mies oli jo Honkajoella mut ne sit käänty takasin hakemaan mua :) Mua alko hirveesti jännittään kun lähestyttiin Niksulaa. Sydän hakkas ja huimas. No mentiin sit pöytään odottelemaan Sotkuun Viliä ja kerkes varmaan 15-20 min kulua kun rakas sit saapasteli maihareis ja kurkkusalaatin peitos. 


Olin vähän tai itseasias aika paljon pihalla Vilin puheista, mä en vain ymmärrä tota inttikieltä. Sen verran sen puheista kuitenki ymmärsin että Vilille olis ehkä tulossa vuoden pesti fuuuuuuuu!! Mä oon koko ajan koittanu ajatella pahinta mut silti se jotenki iski päin näköö, jos mun oli tota tietoo ennen vaikee pitää itteni koos niin voitte vaan kuvitella kuinka vaikiaa se oli ton tiedon jälkeen. Sit vielä sinänsä harmitti ettei ehitty ollenkaa olemaan kaksin ja olis halunnu puhua vaikka ja mistä, mut sellasia asioita kumminki joista haluis ihan kaksi puhua because I have problems. Ja sit olo vielä paheni kun Vili ei meinannu millään päästää mua lähtemään mua kun kyyti oli lähdös, piti Vili melkein väkisin irrottaa :(


No olin koko Sotkus ajan pidätelly itkua mut sit kun autoon pääsin niin en voinu ittelleni enään mitää..porajin Isojoelle asti. Mut sit Isojoella olo helpotti kun sai nauraa Mikaelin ja Akun jutuille ja sit oloo vielä enemmän helpotti kun menin äitin työ Sonjan kans ja saatiin Sonjan kans oikeen antamuksella kirota kuinka paska maailma vaihteeksi on :D
Kuvitella että vielä viikko sit me oltiin niin innoissamme tulevasta vuodesta mut nyt molemmilla on samat ajatukset: vittu mitä paskaa :D
No mutta perjantaita odotelles, silloin on rakkaan ensilomat.

2 kommenttia:

  1. Kiva lueskella muidenkin inttileskien arkea.. itsekin tein blogin tästä inttiajasta.. :)

    http://inttileski2014.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on kiva kyllä lueskella muitten "kohtalotovereiden" blogeja, pitää käydä kattoos sun blogi :)

      Poista