keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Tj 232/ 323 liian suuri ikävä

Huomentapäivääheimoromorjens kaikille! Vois heti alkuun kirota tämän flunssan hornankuuseen! Tää vaan pahenee päivä päivältä ja en haluu olla lauantaina kipee! :( Muutenki olis kiva tehä kaikkee ja lähtee jonnekki mut täs nyt ollu pari viikkoo neljän seinän sisällä (y)
Tää viikko on ollut pepusta kun on ollu kultaa niin kova ikävä :< Nyt tais tulla ennätys tos erossa-olos, 13 päivää! Toivottavasti tää oli ainut kerta :o En kestä jos tuloo vielä toiset kaks viikkoo ettei nää :(
Mä en oikeen osaa nyt kertoo mun tuntemuksista, koitan olla ajattelematta tota armeijaa ja Viliä mut silti Tj:t pyörii koko ajan melkein mieles ja koita nyt sit ajatella että pian tää on ohi..kumminki täs pitäis mennä vielä talven yli 3 kk, sit tuloo kevät joka kestää sen 2 kk, sit kesä toiset 2 kk ja sit syksy joka kestää taas sen 2 kk ja sit ehkä Vili pääsee pois mut jos ei niin sit tuloo talvi ja sen jälkeen 3 kk eli 90 päivää lisää ja joulun alla sit maailman paras asia tapahtuu. Ei vaikuta ainakaa tollai ajateltuna et aika menis nopiampaa mut minä, ikuinen pessimisti joka yrittää olla optimisti :D Jos pääsisin lähtemään loppuajaksi ulkomaille, vaikka Japaniin pelastamaan delfiinejä niin sit vois aika mennä nopeesti koska vois niitä kikkelijapanilaismulkkuja jotka tappaa niitä delfiinejä laittaa jalkovälistä hirttonaruun! Voisin oikeesti lähtee auttamaan jos ois varaa! Nojoo eksyin kyllä nyt pahasti aiheesta mut jos jokanen lukija lahjottaas mulle sellasen 10€ niin mun vuosi olis pelastettu!



Niin ja sit mulle on ehkä suurin tuki ollu nuo toiset inttilesket, niillä on pelottavan samanlaisia tuntemuksia kun mulla ja osaa niitä ymmärtää ja toisinpäin :3 eli mulla on ihan normaalit tuntemukset kun muutki tuntee samoin!!!
Mut jos ees yrittäisin olla vähän positiivisempi niin on tähän lähi kuukausille tullu paljo suunnitelmia: Lähetään Jennyn kans joku päivä Vaasaan shoppailemaan ja sen jälkeen Hulluun Pulloon, oooujea! Ja sit Helsinkiinkin pitäis lähteä koska Jontte Valosaari! ♥ Ollaan molemmat aiva sekasin siitä :D  Ja sit Mikaelin kans pitäis Seinäjoen pääs käydä viihteellä :p Ja sit mua on pyydetty elokuviin, alotan lenkkeilyn heti kun oon täysin terve ja risteilyllekkin aattelin jossain vaiheessa lähteä, ei yhtään hullummat suunnitelmat! :p
Mut kaippa mun pitäis varmaan Vilinkin kuulumisia vähän kertoilla:  Vili on ollut aivan ihana ♥ Se ikävöi mua hulluna, no tunne on molemminpuolinen ja sitä hajottaa kun ei voi nukkua mun vieres, raasu ♥ Ja nyt kaikki ajattelee että kun ollaan ennenki oltu kaukosuhtees niin mikä nyt on sit pahempaa mut viime vuonna jos meillä tuli liian kova ikävä toisiamme niin mä lähin skopolla kauhajoelle (joskus keskellä yötäkin) ja sit vili tuli mun kämpille keskellä viikkoo lukemattomia kertoja. Nyt ei oo oikeen mahollisuus sellaseen :( Vilin kuulimisista en nyt oikeen osaa paljoo kertoo koska en suoraan sanoen ees muista mitä se on tällä viikolla tehny :D  mut ens viikolla niillä on tiedos mosa-leiri.



Niin ja pitää sanoa et mä en pillitä enää joka päivä! Paitsi jos vahingos meen kuuntelemaan "meidän biisejä" niin sit kyynelkanavat räjähtää.
Jotenki nauran tällä tilanteelle vaikkei se silloin hauska ollu mut mulla on tapana kuunella musiikkia puhelimesta ennen kun nukahdan, no sit sieltä puhelimesta tuli yks meidän biisi, kuuntelin hetken mut sit skippasin sen, sit kun alko soimaan Aerosmithin I don't want to a miss a thing ja alkasin muisteleen miltä tuntuu nukahtaa Vilin kainaloon ja tai herätä sieltä niin mua alko suoraan sanoen niin paljo vituttaa koska ikävä että haistatin mielessäni vitut maailmalle tai suomen armeijalle ja kännykkä kuulokkeineen lensi kauniissa kaaressa :D
Ens viikonloppuna voi olla että oon taas herkällä mielellä kun Vili tuloo sille päivän lomalle, enkä kerkee lataamaan hellyydenkipeys akkua täyteen nuon vähässä ajassa :(
Mut nyt tuli sen verran avautumista että on hyvä lopettaa tähän.
Onneks on taas yksi aamu vähemmän ja LTJ 3!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti