maanantai 21. heinäkuuta 2014

TJ 150



Heissuu! Kympit paukkuu taas kerran! Viikonloppu tuli ja meni taas ennen kun huomasinkaan :/ Perjantaina lähdettiin Kauhajoelle ja siellä siivoiltiin ja mentiin aikasin nukkumaan :) Lauantaina herättiin aamupäivällä, syötiin,pakattiin ja lähdettiin kohti Kihniöö! Siellä on Vilin sukulaisella mökki. Matka meni kuunnellen mun puhelimesta musiikkia ja alkumatkasta oli hiukan jännitystäkin kun sato aivan kaatamalla ettei meinannu edes eteenpäin nähä :o Mut päästiin kumminki ehjinä perille :) Se mökki ja piha ja järvi  ja kaikki oli niin mahtavia! Siinä syötiin niin mahtavaa ruokaa: Voilla maustettua uusia perunoita, grilli-makkaraa, valkosipuli-silliä, salaattia ja kaikkea muuta, kyllä maha kiitti! Ruuan jälkeen mentiin Vilin kans saunottelemahan ja sen jälkeen pulahdettiin ihanan lämpimään järveen uimaan. Siinä hetken aikaa polskittuamme ja parin saunomis-kerran jälkeen mentiin pukemaan ja aika pian lähdettiin takas Kauhajoelle. Olin jotenki rättiväsyny joten matka meni puoli-unessa. Käytiin sit Vilin kaverin ja sen tyttöystävän kanssa terassilla yksillä. Siinä kun ajettiin kyseisen terassin parkkipaikalle niin alkasin kattomaan kun siinä käveli jätkäporukka ja se yks vaaleetukkanen korvakorun kera näytti niin tutulta, se jäi vahtaamaan mua kun mä vahtasin sen päälle, no ei menny kauaa kun kiljuin Vilille: "VILI KATO NELJÄ RUUSUA!!" Tiesin että niillä oli keikka Kauhajoella mutten uskonu törmääväni niihin :'D Ismo Alanko ja muut sit siinä naureskeli mun reaktiolle :'D Teinifiiliksissä oli sit hyvä mennä istumaan iltaa terassille :D Vilin kotona sit alettiin kattomaan "Lord of the Ring", toki jouduttiin lopettamaan kesken koska väsy alko vaivaamaan niin lujaa. Sunnuntaina ennen Isojoelle lähtöö katteltiin se sit loppuun :) Oli kyllä taas niin haikia ja surku olo kun Vili lähti, vaikka se pääseekin mahdollisesti jo torstaina lomille ja on sit maanantaihin asti, jos sen loma-anomus menee läpi. Kai siihen vaikutti sekin kun isä ja Miro ei ollu kotosalla ja jäin tyhjään asuntoon yksin kun Vili lähti ;( Kyllä mä taas manasin tuota armeijaa, voi kunpa se olis jo ohi! No jotenki aattelin kun on alle 150 aamua niin ei tunnu enää pahalta, no saa nyt nähä :D Ja enää 215 200 minuuttia!! Kiitos ihanan aamulaskurin niin saan tuonkin tiedon :D Tää viikko menee soitellen Tampereen suunnnalle asuntoja koska täs alkaa pikkuhiljaa kiirus asunnon takia ja kun ne ei oo ite ottanut yhteyttä niin pitää kai sit ite yrittää. Toivotaan nyt että tärppää koska 11.8 mennessä on pakko olla asunto tai sit en tiedä mitä teen D: Niin ja käytiin eilen kaupoilla niin ostin mun ja Vilin asuntoon meille seinäjulisteet: Lord Of The Ring, koska Vili katto sitä niin kuolaten ja ittelleni yllättäen delfiini-julisteen. Voi kun haluisin jo päästä käyttämään kaikkia uusia tavaroita ja astioita mitä täs oon hankkinut ja kihlajaislahjatkaan ei oo vielä päässyt käyttöön (paitsi siskolta saatu muumisuklaa), mut toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Voi kyllä mä oon niin onnellinen kun pääsen täältä Isojoelta pois vaikka täällä on isä,äiti,miro ja kaverit niin on tää ollut kyllä niin paljo hajoomistakin että tekee hyvää vaihtaa maisemia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti