tiistai 15. heinäkuuta 2014

TJ 155



Heissuu!
 Ei mulla nyt paljo mitään asiaa oo, kunhan tulin päivittelemään kun otan niskasta itteeni kiinni näitten blogien kans :D Mutta niin, tosiaan oltiin viikonloppu Vilin kans erossa kun Vilillä on gines noitten uusien morttien takia. Viime viikko meni sinänsä hyvin, yritin olla miettimättä armeijaa ja sitä ettei nähdä Vilin kans 12 päivään. On ollut paljon tapahtumia: Oltiin veljen ja sen kaverin (tai no on se munkin kaveri :D ) niin yks yö tää Isojoella siistissä paikassa uimassa, grillaamassa, saunomassa, moottoriveneilemässä. Oli aivan ylihuikeen makee reissu! :) Ja sit oltiin keskiviikkona isän kans Lapualla kattomassa pari teatteri-esitystä, oli hienoo nähä näitä Lapuan tuttuja/näyttelijöitä pitkästä aikaa! :3 Niin tosiaan teille jotka ette tiedä niin mä olin Lapuan teatterissa 3 vuotta sitten ja olin parissa näytelmässä mukana :) Torstaina sit olin Sonjan ja Miran kans piknikillä ja siinä tuli paranneltua pari tuntia maailmaa :) Perjantaina oli niin ihanan kuuma päivä että pötkötin vaan auringossa ja sit sain Vililtä kuulla ilouutisia että se pääsee seuraavat 7 viikonloppua joka viikonloppu lomille!! Se siis tarkoittaa sitä että kultu on läsnä mun syntymäpäivänä ♥ No olin niin ilonen sit että päätin lähtee kattomaan Viliä Niksulaan skootterilla! Hiukan jännitti lähtiä kun en oo koskaan siä päin ajellu mut alkumatka ihan hyvin. Sit kun n. 30 km oli takanapäin niin mun skootteri ei kulkenu lujempaa kun vaan 30km/h ja sitä ei saanu kunnolla kääntymään. Siinä sit loput 20 km mentiinkin sydän hakaten ja pelotti jos se jättää välille. Pääsin onneks ehjänä perille Sotkun pihaan ja ihmettelin että mikähän mun rakkaaseen tuli. Siinä sit kädet täristen menin odottelemaan Viliä Sotkuun. Ei mennyt kauaa kun kulta jo saapasteli mun luo. Siinä käytiin hakemas Sotkusta kaikenlaista hyväskää ja ei keritty ees loppuun syömään kun Sotku meni kiinni. Mentiin sit mun skopon luo kun mun oli tarkotus lähtee ja oli todella TODELLA hienoo huomata että takarengas oli aivan tyhjä. Voi äiree. En oikeen tienny olisinko itkeny vai nauranu. Siinä sit soitto isälle ja se lähti sit hakemaan mua. Vilin piti lähtiä takas yksikköön kun kello oli jo yhdeksän joten jäin yksin venailemaan isää. Siinä ajas ehti kirota mun huonon tuurin taas kerran. No onneks isä pelastaa mut aina kun on hätä :D ♥ Lauantaina sit Sonja tuli värjäämään mun hiukset ja katteltiin leffa nimeltä Last Song, aivan inana! ♥ Myöhemmin Sonjan poikaystävä ja Miro ja sen kaveri liitty meidän seuraan. Oli tosi kiva lauantai-ehtoo vaikka oltiinkin vain kotosalla :) Sunnuntaina sit haettiin peräkärryn kera mun rakas skopo Niksulasta ja herra ie sielä oli porukkaa!! Olin unohtanu että sielä on alokkaiden tää kotiväen-päivä. Jotenki nolo-fiilis kun kaikki vahtas kun isä ja Vili laitto sen skootterin sinne peräkärryyn kaikkien vahdates D: No siinä olin Vilin kans hetken aikaa ja lähettiin isän kans takasin Isojoelle. Alkuviikolla nyt ei oo tapahtunu mitään mainitsemisen arvoista. Oon pakkaillut muuttoa varten pari laatikkoo jo ja sit oon Hay Dayta pelannut ihan homona, nukkunut paljon koska sain Panacodia hammassärkyyn ja ne vähän nukuttaa eli toisin sanoen nukuin koko maanantai-päivän :D  Että tällästä mulle, niin ja oon asuntohakemuksia tehny netis, nyt vaan jänskätään tulooko sitä asuntoo kun täs alkaa pian olla hiukan kiire, koulun alkuun 3 viikkoa, apua!  Niin ja Vilin viestit on ollu aivan ylisöpöjä taas, meinaan liikuttua kun se kirjottaa mulle niin käsittämättömän ihanasti! Oon kyllä löytäny sellasen kultakimpaleen josta en luovu ♥
No ohhoh, kyllä sitä asiaa sittenki oli jonkun verran kerrottavana :D


Mut jos tähän lopettaisin nää lässylää-jutut ennen ku oksennatte :D Nyt mulla ei ollut muuta, heissu rakkaat lukijat ♥ Niin ja tervetuloa uusille lukijoille/inttileskille, paljon tsemppii teille ja voin heti tähän alkuun sanoa että se 3 ekaa viikkoo on kamalaa mut kyllä sit alkaa helpottamaan ja sit varsinkin kun P-kauden jälkeen nuo miehet saa tietää kauanko ne joutuu palvelemaan. Mut vielä kerran tsemppiä ja täältä saa vertaistukea jos haluaa tulla puhumaan :)

♥ Mimsu

Ps. LTJ 2!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti