tiistai 5. elokuuta 2014

TJ 134

BerriрџЌ’


Heissuu!! Elokuukin on ehtiny vaihtua ja tässä kuukaudessa sattuu ja tapahtuu: Ylihuomenna on muutto Tampereelle Vilin kans, hui kun mua jännittää!! On niin ihanaa ja siistii päästä muuttamaan Vilin kans vihdoin yhteen! Tästä on kyllä kauan haaveiltu :3 Eihän se toki yhteenmuuttamiselta vaikuta kun Vili on vaan viikonloppuisin kotona ja kumminki joka toinen viikonloppu tullaan Pohjanmaalle. No mut kumminki samaan osotteeseen tuloo posti :D Sit maanantaina mulla alkaa koulu jota odotan innolla! :) Ja sit mulla on synttärit parin viikon päästä!! Että tällästä häppeninkiä tiedossa :) Aamut alkaa varmasti menemään nopiampaa kun uus kaupunki, uus ympäristö ja uudet ihmiset :) Kuulumisista sen verran että perjantai oltiin Isojoella ja kattottiin leffaa ja muuten vaan hengattiin :) Lauantaina mentiin Kauhajoelle ja siellä pakkailtiin Vilin tavarat ja käytiin uimassa, oli tosi lämmintä vettä! Ja oli siistii kun siellä uimapaikassa ei mun ja Vilin lisäksi ollu muita kun vanha paappa. Ehtoolla sit saunottiin ja uitiin uima-altaassa ja sit katottiin Lord of The Ring: Kaksi Tornia. Oon aivan hullaantunu noihin leffoihin!! Sunnuntai-aamuna lähdettiin Äänekoskelle Vilin serkun 8-vuotis synttäreille ja sielä menikin sit koko päivä. Alku-illasta tultiin Isojoelle ja taas sama rumba: Vili vaihto armeija-vaatteet ja lähti Niksulaan. Nyt ei oo enää tuntunu niin pahalta toi Vilin lähteminen, en tiä onko hyvä vai huono juttu D: Yöllä sit mun kissanpentuja tultiin hakemaan Hesasta asti! Kyllä oli kissarakkaita ihmisiä :D Ja tiesi että kisulit pääsi hyvään kotiin :) Tää viikko onkin ollu sit yhtä rumbaa: Muuttolaatikkojen pakkaamista, paperihommia ja ihmisten kans hengailua. Ei oo kyllä yhtää ehtiny hengähtää paitsi nyt kun 90% tavaroista on pakattu. Ja eilen oli ihana päivä kun lähdettiin velipojan, sen tyttöystävän ja Sonjan kans Yyteriin aah oli taas niin lämmin! Mutta ei mulla nyt sit ollu muuta. Seuraavan kerran tuun postailemaan Tamperelaisena. Niin siistii.

Ja taas yks aamu vähemmän :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti