maanantai 6. lokakuuta 2014

TJ 72



Heissuu pitkästä aikaa! Oon täällä kotipuolessa Isojoella ja pian pitäis lähtee Tampereelle, ääh ei yhtää huvittais :<  Tää viikko tuo tullessaan kahdet kokeet, leffa-illan siskon kans sekä perjantaina alkavan syysloman!! Eli koti-ikävää tai Viliä ei toiv. mukaan ehi tulla :D Mutta mitäs mulle sit kuuluu? Valehtelisin jos väittäisin että hyvää. Mulle on sattunu paljon shittiä täs viimeisen kuukauden aikana. Sain järkyttäviä uutisia ja sit tuli toinen juttu perään ja näistä piti selvitä yksin, siks mulle tuli tos sellainen fiilis et pitäis toi suhde pistää jäihin, koska Vili ei pysty olemaan mulle tukena, vaikka tahtoiskin ja just kun ollu paska olo niin Vilillä on sit paska olo mun takia ja en haluu että se stressaa mun takia. Mut saatiin puhuttua ja näin :) Sit kun alkasin taas päästä jalloilleen, heräsin ekaa kertaa pitkään aikaan iloisena, melkein tanssien menin olkkariin sytyttmänään valot klo 5.30 aamulla, no mulla oli tapana moikata mun pupua heti aamusta kun se tulee heti kattomaan mua, no huomasin että se makas puoliksi mökissään, toistin sen nimee pari kertaa, eikä mitää reaktioo, tajusin sit että se oli menehtyny, alkasin huutamaan shokissa ja jalat meni alta, mä en ymmärrä mihin se oli kuollu, ei se ollu ees vuoden ikänen!! Ja ollu niin pirtee ja ilonen koko ajan! No sain jotenki koottua itteni ja en voinu jäädä kämpille, oli pakko päästä ihmisten seuraan. Itku silmässä lähin kouluun. Huppu pääs koitin peittää itkua, mut kyllä kuski huomas. Aamulla yritin soittaa isälle,äitille ja veljille, no kukahan vastais kuudelta aamulla puhelimeen? No onneks Mikael vastas ja sille itkin puhelimeen. Isä sit soitti mulle kun kävelin koululle, sit en pystyny pitämään itteeni enää kun kerroin. Lopetin puhelun ja kävelin käytävälle missä oli luokkalaisia. Istuin siihen muitten kans, olin saanu taas koottua itteni, mut sit luokkalainen tuli kyselemään että onko kaikki hyvin niin sit alko kunnon itkukohtaus. Lopupäivä menikin ns. sumussa ja pelkäsin kämpille menemistä, mut sisko sit onneks tuli sinne. Loppuviikon olinki pois koulusta kun oli niin paha olo mut helpotti kun pääsin perjantaina tänne pohjanmaalle.
Menin linkalla Niinisaloon ja bussipysäkiltä kävelin Sotkuun Viliä odottamaan. Matka jatku mersulla Isojoelle ja täällä oltiin perjantai. Lauantai-päivällä lähdettiin Kauhajoelle ja haettiin meille vauva! Käärmyli! Siis en uskonu että joskus voisin sanoo näin mut se on ihana! Tosi utelias, ei oo koskaan purrut ketään ja aaw! Toki ei ollut paras aika hankkia uutta elukkaa tuon pupun kuoleman jälkeen mut tuota ollaaan mietitty kauan ja kaupat oli jo sovittu ja tuo käärme on Vilin vaikka maksoinkin siitä puolet mut se oli ennen aikainen synttärilahja :) Niin ja hän sai nimekseen Jorma :D Nyt pitäis alkaa haikein mielin pakkailemaan mut onneks ens viikolla saa tulla tänne takas viikon ajaksi! ♥ Sitä ennen nenä onkin kiinni muistiinpanoissa kokeita varten ja torstaina mennään siskon kans leffaan kattomaan If I stay :3 Vilin armeijan suhteen ollaan ihan hyvillä fiiliksillä, vaikka täs on kaikkee paskaa sattunu. Tuos pari viikkoo sit hajotti ihan homona ja teki mieli laittaa pillit pussiin mut kun sain puhuttua niin helppas ja sit katteltiin ehtoosta Vain elämää jossa Elastinen veti Oo siellä jossain mun, siis miten sattuki!?! Se biisi oli kun tehty meille, ei siinä sit kyneliltä vältytty. Kyllä tää loppuaika on pakko jaksaa!! Vuosia on jäljellä 0,20 eli 2,40 kuukautta jäljellä! Ei vaikuta enää pahalta!! Mut näihin tunnelmiin lopettelen. Vilillä on tänään joku Armeijan killan kokous Turussa?! :D Niin ja jos noihin Vilin menneisiin tehtävistä vielä kertoisin niin viime viikolla Vili oli ollut Lottien talolla nostamas ja laskemassa lippua ja sit se oli yhdeltä Lotalta tosi paljon kehuja, mm. kuinka fiksu,komee ja ystävällinen se on, se lotta oli käskeny sanoo mulle että olin kouluttanu Vilin hyvin, jaa ett tuliko ylpiä olo? :D Sit syyskuussa Vili oli kutsunnoissa kertoilemassa armeijasta ja sitä oli oikeen pariin lehteenki haastateltu :) Mut nyt tuli ruhtinaallisen paljon  tekstiä joten on aika lopetella :)

Ps. Alan sunnittelemaan videoo jossa esitän Vilille armeijaan liittyviä kyssäreitä, toteutetaan se mahdollisiman nopiaa! :)

♥ Mimsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti