keskiviikko 22. lokakuuta 2014

TJ 57

Heissuu! Lokakuu alkaa olla lopussa, mihin nää 3 viimeisintä kuukautta on oikeen mennyt? Meinaa on mennyt ihan sikanopeeta! Vielä kun jaksaa nää viimeset 2 kk niin kultu on kotona! Täs menikin viime viikko nopiaa kun olin kotona Pohjanmaalla syysloman,siitä löytyy paremmin juttua tuolta taskuraketin puolelta jos haluutte tietää miten mun loma meni :) Mut hajoomista on koko ajan vähemmän, ei enää tunnu ees siltä että kestääkö tää meidän suhde armeijan loppuun asti. Ja Vilillä on vissiin yks gines enää! Oon hirveesti suunnitellut kaikkee sit kun Vili on kiinni mut nyt sit pitäis yhen viikonlopuin aikana toteuttaa kaikki :D No mut oon vaan tyytyväinen ettei oo enää gineksiä enempää, koska meinaataan molemmat kuolla aina ikävään kun on jouduttu olemaan erossa viikonloppuja. Mut en turise enempää vaan haluan esitellä teille biisin jonka kaikki on varmasti jo kuullut, nimittäin Robinin Haluan Sun Palaavan, tää biiisi on mulle rakas ja ihan sama mitä mieltä muut on Robinista mut mä tykkään! Joo ei siinä mitää että tälläinen "aikuinen" nainen fanittaa Robinia :'D No mut kumminki tykästyin tähän biisiin silloin heti kun se julkaistiin, se iski heti koska se sopii mun ja Vilin suhteeseen, se kun toista pitää odottaa. Kuuntelin tuota jo silloin ennen Vilin armeijaa kun asustelin Seinäjoella mut vielä paremmin se sopii nyt kun Vili on siellä. Ja oon pienen pääni sisällä muuttanut noita sanoja mulle ja Vilille sopivimmaksi ;p







Taas yks yksinäinen ilta, muut frendit pois sut vei

ja mukaan pääsyt en

Taas yks sulle yks tärkee silta jota lähdit kulkemaan,

jätiti mut oottamaan

Minne sä meet, mitä sä teet?

Kenelle voin puhua, kenelle voin puhua...kun sä olet kaukana



Tv ruutu ja lämmin syli,

ilman sua vain kylmä tuli

Tiedät että haluan sun palaavan

Mä sua odotan ja elämän iloni kadotan

Tiedät että haluan sun palaavan



Taas yksi yksinäinen ilta, omia juttujas taas teet

Ja poispäin musta meet

Taas yks sulle tärkee silta, jota en saa ylittää

sen toiseen päähän en ees nää



Varo ettei siltas romahda,

ja ettet päätäs kolauta

ja kun tuut takasin sä tiedät kuka täällä odottaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti