torstai 10. huhtikuuta 2014

TJ 252


Keväistä torstaita kaikille! On ollu aivan hiukee sää nää pari viime viikkoo ja sen ansiosta mulla on hyvä olo :) tää viikko on menny aivan älyttömän nopeesti! Tiistaina olin tää Joel Hallikaisen keikalla, joka on mun lapsuuden idoli! Oli älyttömän siisti tunne se nähdä vihdoin livenä ja kuulla sen laulavan Kuurankukka ja sit vielä kun pääsi juttelemaan sen kans ja sain vielä nimmarin ja se kehu mun nimee!! :D
Eilen oli siivouspäivä ja tänään on kans sama jatkunu :) Sit oon huomannu että on alkanu kropassa näkymään vatsalihasten ja lenkkien tulos! Teen 100 vatsalihasta joka päivä sekä kahta muuta vatsalihas liikettä  50 toistoo molempia ja sit oon lenkillä käyny 2 krt viikos ja ruokavalio on muuttunu. Ehkä mä jopa kehtaan käydä uimas ilman häpeää kesällä jos pidän itteni kurissa ja jatkan tota jumppaamista :) 

Kulta tuloo huomenna lomille ja on maanantaihin asti!! Ei oo taaskaan mitään tietoo mitä tehään mut hienoo et saa ekstrapäivän viettää kultun kans ♥ 

Oon tyytyväinen itteeni että vihdoin tuo hajoominen on vähentyny eikä enää vituta 247/7 :D Kyllä varmasti tuloo hajoomista vielä monta kertaa mut toivotaan et tää asenne pysyy vielä hetken ainakin :D

Mut en täällä toivottanutkaan hyvää kevättä kaikille inttileskille sekä muille!

♥ Mimsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti