tiistai 22. huhtikuuta 2014

TJ 240



Taas kympit paukkuu! Mulla on ollu tänään aivan mahtava fiilis! En tiä johtuuko se tuosta lämpimästä säästä vai siitä että muutin isän työ takas? On tää vaan niin paljo helpompi olla. Muuten mun viime viikko meni piirtäes paljon tulevaa soveltuvuuskoetta varten, jaa että onko paineita? Niin ja tuli paljon käytyä lenkillä ja jumpattua :) Oon ihan tyytyväinen että oon saanu pidettyä tän kuntokuurin yllä :)

Pääsiäisviikonloppuna sattu ja tapahtu, niin hyvää kun huonoakin. Mut aattelin nyt paneutua ihan niihin hyviin juttuihin. Torstaina Vili siis saapui armeijan hellästä syleilystä tänne ja tein sit meille ruokaa. Vilille oli vielä yllätys kun mun kissa Mindy oli paukauttanu maailmaan 3 kissanpoikaa :D Katottiin Vilin kans myös elokuva Last Song ja molemmilla oli silmät aika kostiana, mulla ehkä hiukkasen enemmän :D Perjantaina mentiin mummin työ koska Tampereen porukka oli tullu tänne pääsiäisen viettoon eli mun sisko, eno sekä sen poika. Siinä niitten kans turistiin ehtoo ja seuraavana päivänä lähdettiin Kauhajoelle vähän perseilemään, oli meinaa vähän sellanen fiilis että oli pakko saada vedettyä pää täyteen. Mentiin Vilin kaverin Santun työ sit ryyppäämään ja siitä sit lähettiin Krouviin puolenyön jälkeen. Krouvis oli vaihteeks paljo tuttuja mut ei siitä reissusta sen enempää. Sunnuntaina tultiin takasin Isojoelle ja katteltiin Vilin ja Mikaelin kans Muumipeikko ja Pyrstötähti :D Maanataina käytiin Vilin kans yhes siistis paikas tää Isojoella ja sit liianki nopiaa Vilin piti lähtee takas Niksulaan :<

Oli varmaan koko armeija-ajan pisin loma! Toivotaan että oon todellakin väärässä! On kyllä ollu taas hajoomista. Omas elämäs ollu niin paljo ongelmia että helppo syyttää kaikesta armeijaa. Toki se raastaa hermoja vielä enemmän kun ei hyvin mee mut kyllä se tästä :) Vappua mennään juhlistamaan Vilin ja veljien kans niin aah ihanaan Tampereen kaupunkiin! Oon ollu sielä kahtena vappuna ja molemmat reissut ollu aivan sikamahtavia, se varmasti kohentaa mielialaa :) Ja kahen kuukauden päästä juna kääntyy takasin! Oi mikä fiilis silloin onkaan :) Ja onhan tätä vuottakin jäljellä enää 0,65 vuotta ::D Mut nyt meen nauttimaan Mustista Leskistä ja hei, onhan yks aamu taas vähemmän :)

♥ Mimsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti