keskiviikko 3. joulukuuta 2014

TJ 15





Hei! Ootteko te Inttilesket miettiny et miltä sit tuntuu se Tj0-päivä? Mä oon miettinyt sitä todella paljon. Mä ootan sitä enemmän kun osaattekaan kuvitella. Mut oon miettiny että varmaan Tj 1 päivän ehtoolla en saa ees nukuttua kun oon niin onnessani ja sit aamulla minkälainen tunne mulla on kun kulta vihdoin pääsee pois sieltä. Voi olla et ekat pari päivää on samat fiilikset ja tuntuu että pian taas se lähtee että voi olla että menee tovi ennen kun tajuan oikeesti et armeija on ohi ja voi sitä tunnetta silloin sit! Meidän koko suhde on pyöriny alusta asti armeijan ympärillä,koska eka vuosi meni mietties että miten armeijan takii meidän suhde menee ja nyt toisena vuotena ei oo ollukkaan oikeen muuta kuin armeijaa ja pelkoo siitä et kestääkö meidän suhde. Se päivä tulee kumminki olemaan mun elämän yks onnellisimmista päivistä, koska tuota päivää on odotettu niin kauan ja sit me vihdoin päästään asumaan saman katon alle! On niin outo ajatus mulle ettei tarvi kirota että viikonloput menee äkkiä ja taas 5 päivää erossa niin ku nää 2 vuotta on menny vaan nyt saan nukkuu joka ehtoo kullan vieres, me jaetaan meidän arki! Niin outoo tulee olemaan mut silti mä ootan sitä niin lujaa! Toki on kauhua kans ollut, niin ku Mikael mulle tokas: "No nyt sit alkaa riitely!" Ihan varmasti näitäki tulee ja varmasti täs alussakin paljon kun pitää sopia yhteisistä pelisäännösitä tässä asumisessa. Ja kun oon nyt melkein 5 kk asunut yksin niin on se tietysti outoo kun ei voi tehdäkkään kaikkia niitä asioota joita pystyy yksin tekemään. Mut kyllä mä enemmän odotan sitä yhessä asumista :)







Mut jos vielä lyhyesti kuulumisia: Viime viikonloppu meni Isojoella ja näin Sonjaa pitkästä aikaa! ♥ Lauantaina oltiin Immanuelin keikalla Vilin kans (linkkasin Immanuelin biisin tänne alkuvuodesta). Oli aivan huippu keikka ja niillä jätkillä on lava-karismaa! Sunnuntaina Vili lähti ja enää ei tunnu niin pahalta sanoo hyvästejä, koska ei oo jäljellä kun enää kahdet jäähyväiset! Maanantaina isi heitti mut Kankaanpäähän ja nyt oonki kämpillä tehnyt perusteellista joulusiivousta, odottanut viikonloppua kun vietetään pitkästä aikaa Vilin kans kaksin viikonloppu, ja tietysti odotan Vesa-Matti Loirin konserttia, vielä 12-päivää!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti