keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

TJ 182

Petty It-girl in Pink | via Tumblr


Heissuu ja hyvää Juhannusta kaikille! Mä täällä odotan hellyydenkipiänä kun Vili tuloo, on ollu niin kovahirmuinen ikävä taas sitä :( hajottaminen on hiukan helpottanu, kiitos ihanien ihmisten mun ympärillä, ei oo naurua kyllä puuttunu näiltä parilta päivältä :) Mut mä luulin silti että kun puoli-väli tätä shittiä lähenee niin alkaa helpottaan mut ei, toi noiden puolen vuoden miesten kotiutuminen vaikuttaa varmasti, voi että sitä onnen määrää mitä olis ollu tänään jos Vili ois päässyt reserviin jo nyt! No mut se onnen määrä on sit jouluna kaksin kertainen :) Niin ja kyllä täs pitää sanoo että on kyllä ylpiä olo tuon kullan puolesta sillä se sai tällä viikolla alikessun natsat, nyt mun mies on sit alikersantti ♥ Mutta ei mulla nyt muuta asiaa ollut, vielä kerran hyvää juhannusta 2014! Pitäkää toisistanne hyvää huolta ja eihän hukuta tai muutenkaa tehdää mitää tyhmyyksiä tänä vuonna mistä tulis sit morkkista? :)  Ja vitut, juhlikaa niin ku haluatte, i don't care :D
 ps. Yks aamu taas vähemmän!!!

♥ Mimsu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti