maanantai 26. toukokuuta 2014

TJ 206

Heissuuu!! Kullalla on pian Lapin reissu ohi ja 4/5 päivän päästä se saapuukin lomille! Tuntuu että siitä on ikuisuus kun nähtiin vaikka eihän siitä oo kun 8 päivää :'D Toivottavasti näitä gineksiä ei hirveesti oo kun loppua kohden mennään. Mutta Vilillä on sujunu leiri hyvin, vähä se on hajoillut mut muuten sujunu hyvin. Se pääsi näkemään ja vissiin kokeilemaan tai jtn sellasia tehtäviä mitä se sit tekis jos sota syttyis. Kauhia ajatus. Hyi pois se minusta. Mut toivotaan että tää viikko menis nopiaa niin näkisin murun! Varmaan hyppään sen kaulaan ja itken ja nauran ja kaikkee kun nään sen :D Sisko tulee onneksi keskiviikkona tänne niin sen seurassa aika menee nopiampaa ♥ On nää kaks viikkoo ollu vaikeitakin. Joka toinen ilta suunnilleen itkenyt ikävää ja toivois että tää olis jo ohi. Osaisinpa nukkua talviunta niin nukkuisin joulukuuhun asti! Tai ehkä voisin olla hereillä mun syntymäpäivän mut muuten nukkuisin! Mutta jooh, eiköhän se tästä. Päivä kerrallaan. Mulla ei nyt sinänsä ollu mitään asiaa, halusin vain ilmoittaa että hengissä ollaan :)

Mulla on toiminut lenkkimusiikkiina sekä ennen nukahtamista oon kuunnellut pmmp - oo siellä jossain mun - biisiä, se vaan sopii niin hyvin mun tilanteeseen tällä hetkellä ja fiiliksiin, veikkaan että myös muutkin inttilesket pystyy mukautumaan noihin biisin sanoihin. Just kun Vili sanoo että nopiaa tää on ohi ja unelmoidaan yhteenmuutosta ja mulle se tuntuu niin kaukaiselta asialta ja sit kun mua pelottaa ero, koska tosi moni pariskunta eroo armeijan aikana ja kun vielä ei olla ees puolessa välissä ja silti on jo ollu turhautumista niin paljon ja luovuttamisfiilistäkin on ollu pahimillaan ollut havaittavissa mut onneks muilla inttileskillä on ollu samoja fiiliksiä. Ja sit kun siinä lauletaan: "Linja on huono nyt, soita taas huomenna" Niin eilen oli niin huonot yhteydet että kuulin Vilistä vasta illalla parin minuutin ajan ja sit kun se soittaminen on muutenki niin rajallista. Mutta nyt mä lopetan ettei mee liian angsti-paskaksi :D

Heippa lukijat!



♥ Mimsu





Sanot, että joskus vuosien päästä meillä on aikaa
niin paljon että voidaan heittäytyä siihen kellumaan

Odotanko turhaan sua sittenkin
Mitä jos vaan käy niin kuin muillekin
Välimatka piinaa ja painaa mua
kuka päättää, ketkä saa onnistua


Oo siellä jossain mun

Olen taas kattanut lautaset kahdelle
huvikseen vaan
vaikka tiedän, että kolmeen viikkoon
et oo kotonakaan


Linja on huono nyt
Soita taas huomenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti