maanantai 3. maaliskuuta 2014

TJ 290 ja vitutusta niin paljo että naurattaa

Oho, siitä on aikaa kun oon kunnolla viimeeks tänne postaillut! :o Pahoitteluni tästä mutta mulla on niin menny järki ton armeijan kans että ei oo ollu ees halua tätä päivitellä ja vieläkin vituttaa toi että Vili pääsee vasta jouluks reserviin...mä siis niin yritin valmistautua pahimpaan mut silti tää tuntu pahemmalta mitä kuvittelin. Tästä vuodesta tulee ehdottomasti mun elämän pisin vuosi...mut kai tää alkujärkytys on alkanu menemään jo ohi. Kiitos kuuluu kavereille ja perheelle että oon saanu muutaki ajateltavaa ja tää vuosi tuo tullessaan ihanat Summer Up-festarit, muutto uudelle paikkakunnalle, juhannuksen vietto mökillä,kalajoella tai himoksella ja paljon paljon muuta :)

Että tuon verran mun aivot vielä sisältää positiivisia ajatuksia :D Mut pakko on vielä vuodattaa että onko sellasta sairautta vielä diagnosoitu kun Inttileski-sairaus? Se on sellanen että vähä niin ku masennus. Aina kun tulee armeija mieleen niin mieli-ala laskee samantien ja jos siitä puhutaan niin alkaa näkemään punasta ja olis melkein valmis lähtemään laittamaan koko paikka maan tasalle? Jos tää kuulostaa inttileskeistä tutulta niin valitettavasti voin kertoa teille että teillä on tämä kyseinen sairaus. Suurimmat oireet on ikävä,vitutus ja itkeminen. Mut jos tätä sairautta ei oo vielä tosiaan diagnosoitu niin mä teen sen nyt! Eli suomenkielinen termi tällä kyseiselle sairaudelle on Inttileski-sairaus latin. Inttimus leskimus. Tautiin ei valitettavasti ole lääkehoitoa mutta sairaudesta pääsee eroon kun elämässäsi tulee sana reservi useaan otteeseen ilmi ja kun tämä kurkkusalaatti pääsee lopullisesti kotia. (Sairauteen kuuluu myös että usko on mennyt ettei se mies/nainen koskaan kotiudu) Myös tautia voi lievittää kurkkusalaatin lomat mutta tauti taas pahenee kun mies/nainen pitää palauttaa valtion palvelukseen takaisin. Myös viestittely ja varsinkin soitot auttavat hieman. Tälläinen paska sairaus. Miksen mä hakenut lukioon ja sen jälkeen yliopistoon ja lääkäriks? Oon niin helvetin hyvä.



Tällainen pieni vuodatus. Tässä on parin viikon aikana ollu vaikka ja mitä mut niistä postailen myöhemmin lisää seuraavassa postauksessa. Nyt oon hyvillä mielin kun sain äskön tietää että Vili pääsee seuraavat 7 viikkoo lomille joka viikonloppu! Uuh ihanaa! Nyt on taas yks aamu vähemmän ja onhan tätä paskaa jo 2 kk takana, vielä 9 edessäpäin :) vai kuuluisko tohon loppuun laittaa ":(" tai ":/" tai jos vituttaa niin paljo että oikeen naurattaa niin ":D"

ps. Noi tj-numerot vois mun puolesta olla toisinpäin, ei haittais mua yhtää!

3 kommenttia:

  1. Tiedän tunteen! Oli kyllä niiin pitkä vuosi tuo reinon armeijavuosi ja itelle tuli kyllä sellanen totaalihajoaminen siinä kohtaa kun selvis että se on sen kokonaisen vuoden armeijassa. Ja oli kyllä niin ontto olo joka sunnuntai kun toinen lähti taas armeijaan :/ Mut sitten kun siitä armeija-ajasta on selvinny ja se on ohi, niin siinä kohtaa tajuaa että aika äkkiä se vuosikin kuitenkin kului :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu niin mäkin yritän ajatella ja vahvistaa vaan suhdetta! :)

      Poista
    2. Joo kyllä se niin on, että jos tuosta armeija-ajasta selviää varsinki jos on vuoden armeijas mieheke, niin kyllä sitten pitäs selvitä sen jälkeen yhessä vaikka ja mistä ;D

      Poista